桐谷和人

測謊機後續

係拍完測謊機條片後,波子剪緊片,呀dee無所事事咁坐咗係波子張床上面。
呀dee:「波子你好過份喎,你中學既時候竟然唔話俾我聽你鍾意邊個。」波子一邊剪片一邊答:「你都係啊。」呀dee:「咩阿,我咪同咗你講我係鐘意XXX架囉。」波子:「我唔係講緊呢件事。」呀dee:「吓?咁你講緊咩阿?」呢個時候,波子放低佢個headphone,擰轉身同呀dee講:「我係講你係受同鍾意被男由上攻呢件事。」可能呀dee淨係掛住望住門外想征服佢既muffin,無留意到波子身體同表情既變化。呀dee:「吓?你咁九唔搭八既........?」呀dee一邊講呢句就發現咗波子既變化。呢個時候,波子一聲都唔出就撲上咗呀dee,並係呀dee耳邊吹咗一啖氣。波子奸笑住講:「下次記得唔好係床上面同我傾計啦。」

原片連結:https://m.youtube.com/watch?v=YfkFzGXoakg 
文渣莫怪 腐女心爆發

评论

热度(9)